Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаДоставка з «Нова пошта» Передплата від 100 грн.
- УкрпоштаДоставка Укрпоштою. Передплата від 100 грн.
- -Кур'єрська доставкаМожлива доставка кур'єром від Нової пошти. Вартість від 100 грн.
Способи оплати
- Пром-оплатаПром-оплата - безпечний спосіб оплати замовлень на Prom.ua. При оформленні замовлення на маркетплейсе Prom.ua, Ви відразу оплачуєте 100% його вартості. А гроші перераховуються на наш рахунок через 24 години після того, як Ви забере посилку у відділенні пошти.
- Оплатити частинами
- ПісляплатаНакладений платіж, перед плата від 100 грн.
- Оплата на рахунокОплата замовлення на рахунок ФОП Отримувач: ФОП Подгорова Христина Іванівна IBAN: UA503220010000026002350003545 ІПН/ЄДРПОУ: 3039906581
- Замовлення по передоплаті від 100 грн. Сума передоплати залежить від товару. Залишок оплачуєте приЗамовлення по передоплаті від 100 грн. Сума передоплати залежить від товару. Залишок оплачуєте при отриманні.
- Безготівковий розрахунок від 5000 грнБезготівковий розрахунок відбувається на розрахунковий рахунок. Для того, щоб ми виставили рахунок з ПДВ, сума замовлення повинна становити не менше 5000 грн. При виставленні рахунку з ПДВ, до загальної суми замовлення додається + 8% * або + 15% * (залежить від товару, який замовляють). Від ФОП + 2% *, або + 3% * 6.1 Перелік документів для ФОП: - копія свідоцтва про державну реєстрацію або копія виписки з ЄДР, якщо при реєстрації було надано цей документ, завірені печаткою (за наявності) та підписом - для платників єдиного податку - копія свідоцтва або копія виписки платника єдиного податку, завірена печаткою (за наявності) та підписом, - при укладанні Договору з довіреною особою Сторони фізичної особи - довіреність, засвідчену нотаріально, в якій повинен бути визначено коло повноважень довіреної особи. 6.2 Перелік документів для юридичної особи (ТОВ, ЗАТ, ПП, Неприбуткові організації, Бюджетники): - копія свідоцтва про державну реєстрацію або копія виписки з ЄДР, якщо при реєстрації було надано цей документ, завірені печаткою (за наявності) та підписом, - для платників ПДВ - копія свідоцтва або копія виписки платника ПДВ, завірена печаткою та підписом - копія наказу про призначення керівника юридичної особи, завірена печаткою та підписом, - для платників ПДВ - копія свідоцтва або копія виписки платника ПДВ, завірена печаткою та підписом - копія статуту або виписки з нього (1, 2 сторінки та повноваження виконавчого органу) юридичної особи, завірені печаткою і підписом Покупця
- Накладений платіж "Укпоштой"Після плата Укрпоштою. Перед плата від 100 грн.
Гарантія:
Что делать, если клиент забрал заказ из транспортной компании, а потом выяснилось что с ним что то не так?
При получении товара в отделении транспортной компании, покупатель, в обязательном порядке, должен осмотреть товар на предмет соответствия заказу и наличия видимых дефектов или брака. В случае возникновения каких-либо проблем с заказом, обязательно связаться с нами для их решения, не забирая товар из отделения перевозчика. Претензии по поводу состава заказа, комплекта или же видимых дефектов, после получения в отделении транспортной компании, не принимаются. Во время оформления заказа обязательно проинформируйте об этом Вашего покупателя.
При получении товара в отделении транспортной компании, покупатель, в обязательном порядке, должен осмотреть товар на предмет соответствия заказу и наличия видимых дефектов или брака. В случае возникновения каких-либо проблем с заказом, обязательно связаться с нами для их решения, не забирая товар из отделения перевозчика. Претензии по поводу состава заказа, комплекта или же видимых дефектов, после получения в отделении транспортной компании, не принимаются. Во время оформления заказа обязательно проинформируйте об этом Вашего покупателя.